Fundació Sophia, per una cultura sense fronteres

INDEX  QUI SOM?  ACTIVITATS  VOLUNTARIAT  MECENATGE  EXPOSICIONS

La Fundació Sophia col·labora amb diverses institucions públiques i privades d'àmbit local, estatal i internacional en la difusió de l'art i la cultura.

Premi a l’excel.lència educativa 2007

La Fundació Sophia: "Una fundació dedicada a la cultura i a l’ ensenyança "

Sophia és un espai obert al desenvolupament creatiu de l'Art i la Filosofia. Prenent com a model inspirador l'Escola Renaixentista de Florència, la Fundación Sophia constitueix un punt de trobada per als amants de les humanitats, en el que els filòsofs, poetes, músics, pintors, escultors, literats i escriptors, poden no solament millorar la seva formació i donar a conèixer la seva obra, sinó també compartir experiències i enriquir-se mútuament. Per això, des que obrís les seves portes, la Fundación Sophia ha dirigit els seus esforços a potenciar la lliure expressió de l'art i del pensament a través dels seus programes d'estudis, conferències, tallers, seminaris, exposicions i recitals artístics.

Fundació associada a l’ Asociació Espanyola de Fundacions

National Geographic en la Fundación Sophia     Ramón Llull en el Instituto Cervantes de Manchester y Londres      Exposición fotográfica "La mirada de Egipto"     Revista Cultural ::: El Mundo de Sophia

Plànol de la Fundación Sophia a Palma

Fundació Sophia, per una cultura sense fronteres